Brev:
Korte lure
6. juni 2016
Alder:
4 mdr.
Korte lure
Kære Helen.
Igen tusind tak for dit svar. Jeg prøver virkelig at arbejde med tre lure om dagen, men glemte vist at skrive, at problemet er, at hun som regel kun sover 30-60 min. Hvis jeg er heldig er der én lur på halvanden time om dagen. Jeg prøver altid at lulle hende videre i søvnen (sørger for hun ikke kan se mig, giver hende sutten osv.), men det virker yderst sjældent.
Mest frustrerende er det nok, at hun i over en uge nu kun har sovet 30-45 min, når jeg putter hende til hendes første lur, også selvom hun er meget træt, når jeg lægger hende. På dette tidspunkt er hun jo mæt og der er stadig køligt udenfor i skyggen, så kan ikke helt forstå, at hun ikke kan sove lidt længere.
Er der noget, vi kan gøre anderledes på denne front, eller må vi bare vente og håbe, det ændrer sig? Regner med at begynde med skemad om en uge eller to, da hun viser en del interesse...
Med venlig hilsen
En lidt forvirret mor:)