Brev:
Sover meget - 2.5 måned
21. november 2015
Alder:
2 mdr.
Sover meget - 2.5 måned
Hej Helen
Jeg har er spørgsmål mere til dig:)
Min datter sover ekstremt meget nogle dage. Hun er som sagt 2,5 mdr. Oftest sover hun kun hvis vi går tur mere hende eller vugger hende, så de dage vi ikke lige har tid til tur, kan hun sagtens snuppe en hel dag uden søvn, men det prøver vi at undgå. Men i dag har været anderledes, hun har slet ikke været vågen, kun for lige at spise og blive skiftet.
I nat sov hun fra 22-04:30, spiste 100 ml og sov igen til kl. 07:30 hvor hun spiste 60. Sov så til 10:30 hvor hun spiste 90. Sov igen til 13:10 hvor hun spiste 150. Hun var vågen i ca. 30 minutter hvor hun smilede til mig og kiggede rundt som hun plejer. Virkede meget kvik. Så lagde jeg hende ned på aktivitetstæppet, og hun faldt i søvn næsten med det samme, sådan i dyb søvn.
Hele dagen har det bare virket som om hun ikke har kunnet holde sig vågen. Ved ikke hvornår hun vågner igen, men lader hende bare sove. Hun plejer aldrig bare at falde i søvn uden stimulans af en art, og hun er svær at vække. Kan der være noget galt? Hun virker ikke syg, men kan snildt snuppe 20 timers søvn på en dag, nogle gange mere, og nogle gange ikke en eneste lur. I dag har som sagt bare været anderledes end andre dage.
Tak
Med venlig hilsen
Lelia