Brev:
Sover dårligt om dagen
25. august 2015
Alder:
2 mdr.
Sover dårligt om dagen
Hej Helen 😊
Først tak for en rigtig god og brugbar brevkasse!
Vores datter på 12 uger er begyndt at sove dårligt om dagen og vi har problemer med at lægge hende fra os når hun sover, hun vågner så snart vi har lagt hende.
Hun sover rigtig godt om natten, fra ca. 22-23 til 7-8 om morgen, uden at vågne.
Jeg ammer, men hun får en flaske til natten. Hun sover formiddagslur i sin barnevogn, men lige fortiden sover hun max 45 min, hvor efter hun så vågner, ikke med skrig, men ligger bare og kigger. Resten af dagen tager hun små lur på max 30 min. Hvis vi ligger hende fra os, altså i barnevogne eller på sofaen, så slår hun øjnene op med det samme og smiler. Hvordan kan vi får hende til at sove uden at hun ligger i vores arme? Hun vil også kun falde i søvn hvis hun bliver ammet, vi går rundt med hende og vugger hende eller sidder på vores store gymnastik bold og hopper. Hvordan kan vi få hende til at sove uden at hun skal være hos en af os?
Hun bruger ikke sut og vil bestemt ikke ha den, det er kun mors bryst der virker. Når hun er vågen er hun glad, smilende og pludre løs.
Håber du kan hjælpe 😊
Venlig hilsen
Mulle