Brev:
Natteskræk eller? - 14 mdr.
18. august 2015
Alder:
14 mdr.
Natteskræk eller? - 14 mdr.
Hej Helen.
Vores datter på 14 mdr har pt. nogle hårde nætter; hun rejser sig op og græder, hvorefter vi forsøger at berolige hende som vi plejer ved at sige "såså" og klappe på sengen og sige "kom herned og put´sove". Men modsat de fleste gange, hvor hun lige så fint lægger sig ned og sover videre, eskalerer det voldsomt. Hun græder på grænsen til det hysteriske, skubber mig væk og vil samtidig op, bliver vildt vred over at få tilbudt sut eller vand.
Det er på mange måder enormt frustrerende at vi ikke rigtig kan hjælpe hende og på en måde bare gør det endnu værre. Igår gik der næsten en time før hun faldt til ro, hvilket først skete da jeg tændte lys (udover natlampen) og på en måde vågnede hun. For hun begyndte med sit sædvanelige "hva a det" og kiggede i bogen og virkede glad.
Hvad sker der? Og endnu vigtigere: hvad kan vi gøre?
Med venlig hilsen
Line