Brev:
3 mdr og søvn
6. oktober 2014
Alder:
3 mdr.
3 mdr og søvn
Hej igen:-)
Hvad er det lige der sker med søvnen når de kære børn bliver 3 mdr??
A er gået fra 3-4 lurer dagligt og med kort/identisk puttetid, til at powernappe sig gennem dagen??? 4 lure i dag på alt fra 20 min til 1 time??? Og igår faldt hun først i søvn ved 21 tiden - hvor hun plejer at sove kl 19-19.30???
Hun er ikke sur, vågner med et stort smil og er klar til at pludre og lege i 1-1,5 time??? Men hun kan da umuligt være udhvilet???
Viden og gode råd modtages med kyshånd:-)
Med venlig hilsen
Anne