Brev:
Bliver ved med at vågne om natten
6. oktober 2014
Alder:
16 mdr.
Bliver ved med at vågne om natten
Kære Helen
Vedr nattesøvnen - min datter har også været syg, 5 dage med over 40 i feber, der var dog ikke det store at mærke, men det har nok også påvirket nattesøvnen.
Hun bliver dog stadig ved med at vågne om natten og gjorde det også før. Jeg har også tænkt om hun kan være bange for mørket og har købt en lille natlampe. Ligesom jeg er bange for, om hun fryser - for hun vil ikke have dyne på!! nej nej nej siger hun, også selv om jeg venter og lægger den over hende, når hun er faldet i søvn. Hun har en body, natdragt og trøje på i uld/bomuld, men har jo ikke varmen fra dynen, og det bliver køligere i soveværelset hen på natten, selv om jeg har skruet lidt op for varmen. Hun sover stadig ved siden af mig, men afviser mig ikke mere om natten, jeg kan berolige hende igen (hun har det også godt om dagen igen nu, det var vist bare en periode på et par uger).
Men nattesøvnen er stadig dårlig, bare jeg dog kunne gøre noget…. i nat var hun vågen mellem 3 og 5 og havde et par små opvågninger inden, hvor hun dog faldt hurtigt i søvn igen. Men hun siger nej nej og græder og klynker og det virker som om at det kommer hver gang hun er ved at falde i søvn igen og ligger uroligt og flytter sig rundt i hele sengen.
Kærlig hilsen