Brev:
Søvn efter 3 måneders vaccination
14. august 2014
Alder:
3 mdr.
Søvn efter 3 måneders vaccination
Hej Helen
Min datter fik hendes 3 måneders vaccination for 2 uger siden. Hun blev meget træt efter at have fået stikket, men blev ellers ikke påvirket. Vi synes dog, at hun efterfølgende har sovet meget mere end hun plejer de sidste 2 uger efter stikket.
Hun har aldrig været en baby der har sovet meget om dagen, men nu synes vi nærmest hun sover dagen væk. Lige nu sover hun fra ca kl 20-02, 02:30-6, 6:30-10, 12-14, 16-17. Derudover pludrer hun mindre end hun plejer. Det skal dog også siges at vi har været på sommerferie for en uge siden, som nok har taget hårdt på hende fordi der var så mange nye indtryk. Skal jeg bekymre mig over at hun pludselig har ændret søvnmønster?
Hilsen