Brev:
Natteskræk eller?
4. september 2012
Alder:
17 mdr.
Natteskræk eller?
Hej Helen.
Med hjælp fra dine tidligere svar har vi fået styr på putningen. Det er dejligt.
Men nu er hun begyndt at vågne omkring midnat og være fuldstændig utrøstelig. Vi tager hende op til os og forsøger at berolige hende. Men intet hjælper. Det tager ca. en time før hun endelig overgiver sig til søvnen.
Er det mon natteskræk? Eller mareridt? Eller noget helt tredje? Og ikke mindst hvordan hjælper vi hende videre?
Hilsen