Brev:
Mælk om natten - 16 mdr.
11. april 2010
Alder:
16 mdr.
Mælk om natten - 16 mdr.
Hej Helen.
Jeg har et spørgsmål da vi er kommet ind i en dum natrytme.
Vores pige har længe haft ondt i halsen pga den hårde vinter og startet i instution osv. Hun er derfor vågnet om natten og hostet og vi har kunne mærke på hende hun havde ondt i halsen og hun har derfor fået varm mælk i flaske. Nu er problemet bare at hun er begyndt at vågne hver nat og græder hvis hun ikke får mælk og kommer ind mellem os at ligge. Nogle gange kan vi lulle hende i søvn igen, men mange gange græder hun til hun får flasken.
Vi kunne godt tænke os at hun igen kan sove en hel nat på værelset, da hun sover så uroligt så det er svært at sove. Mit spørgsmål er derfor om det er en god ide at fjerne begge ting på en gang så når hun vågner om natten, at vi så lader hende ligge i egen seng uden flaske og så prøver at trøste hende til hun sover igen. Eller om du har en god ide. Samtidig har vi ikke noget imod at hun engang imellem kommer ind til os, men kan vi lære hende at det ikke er hver nat eller er det så bedre ikke at lade hende komme ind til os overhovedet.
Mange hilsner fra pigens mor.