Brev:
Sove på værelset hele natten
30. august 2009
Alder:
14 mdr.
Sove på værelset hele natten
hej igen Helen ;)
Valdemar er en rigtig hyggefims, som eeelsker at sove hos sin mor og far om natten. og det er alt mellem 00 og 04 han kommer ind.. dog oftest mellem 00 og 01.
yderst få gange er han vågnet og ville ind i den store seng allerede ved 22 tiden..
Nå men nu har du sikkert skrevet nogle gode fif til at få ham til at falde i søvn selv, så kan du ikke også lige komme med nogle så han kan sove inde på sit eget værelse hele natten (eller bare det meste af den).
Jeg synes i bund og grund at det er rigtig dejligt at ligge mellem mine 2 drenge :) (det er mor der ligger i smørhullet), men jeg synes det er aaalt for tidligt han kommer ind til os.
Kan man lære ham at det først er efter kl 04 eller det bare enten eller??
Vil han blive forvirret hvis han nogle få gange fik lov, f.eks. 1 gang hver eller hveranden uge??
Vil lige tilføje at vi først begynder på projekt sov selv en månedstid efter vs start.. tror du ikke at det er passende??
Ser meget frem til dine svar.
Venlig hilsen
Maibrit