Brev:
Afføring og wc
28. oktober 2007
Alder:
20 mdr.
Afføring og wc
Hej Helen.
Lige et lille spørgsmål.
Sofie er nu 20 mdr gammel. En rigtig (stor) lille krudtugle, som stortrives på alle måder. Der er kun en lille ting. Det ser ud til at Sofie aldrig bliver helt færdig med at komme af med aff. Der kan være flere 2-3-4 bleer hver dag med lidt afføring i. Det kan veksle i konsistens, og nogle gange er det hårdt og andre gange blødt.
Hun bliver desværre meget nemt rød i numsen, og det kan være lidt svært lige at fange bleen, når den er "nylavet".
Vi har flere gange snakke om, at sætte Sofie på wc, men hun er jo ikke ret gammel endnu. Håbet var, at hun så ville komme af med en ordentlig aff. Det kan lykkedes. Feks hvis hun pludselig skal lave midt i karbadet. Så sætte jeg hende på toilet med resultat.
Vi vil så købe et toiletbræt i håb om at undgå potten. Hvad siger du til det....? Er det urealistisk?
Hilsen Sofiesmor.