Brev:
Mislykket renlighed
15. januar 2004
Alder:
3 år
Mislykket renlighed
Vi har en dreng på 3 år som lige pludselig hoppede og dansede og sagde han havde ondt i maven. Efter nogle dage fandt vi ud af, at det kom når han skulle lave stort.
Drengen vil ikke have ble på mere og det er efter hans eget valg. Vi har prøvet at ignorere hans renlighed bare for at få ham til at slappe af. Før gjorde han i bleen en gang om dagen nu går der jo op til 6 døgn og så kan han næsten ikke gå. Han er god til at komme og sige når han skal tisse, men når det er stort siger han hjælp, og når vi vil hjælpe ham må vi ikke, han siger det gør ondt. Vi har givet ham laktulose og laksoboral dråber, det har hjulpet når vi har siddet med ham på toilettet i noget tid så er der kommet noget ud og der kommer meget. Når det så er sket er han en helt anden dreng.
Men næste dag starter det forfra igen, og hele vores dag går efterhånden med at han beklager sig og han er meget trist, vi er meget frusteret over det da vi syntes vi har prøvet alt, og intet hjælper.
Håber du har et godt råd.
Mange hilsner 2 frustrede forældre.