Brev:
3 år og ble om natten
1. februar 2007
Alder:
3 år
3 år og ble om natten
Kære Helen
Vores datter på 3 år bruger ikke ble om dagen men om natten. Hvordan får vi hende til at også være renlig om natten? Det er ikke fordi, hun har ikke noget imod at have den på, og den er også tung om morgenen, men gør vi hende en bjørnetjeneste ved at lade hende have ble om natten?
Kærlig hilsen
Christina