Brev:
Pottetræning - hvornår?
29. april 2012
Alder:
17 mdr.
Pottetræning - hvornår?
Hej Helen
Hvornår starter man pottetræning?
Vores lille dreng på 17 mdr. er MEGET interesseret i dét at tisse, og vi har nu flere gange oplevet, at han gør det bevidst i badet. Han rejser sig op og tisser, griner og tisser mere - en dag blev han ved med at forsøge, selvom der ikke kom mere :-)
Men er det ikke alt for tidligt at starte pottetræning? Jeg troede han skulle være meget ældre?
Han vil meget gerne med os på toilettet og han forstår ritualet.
Hvordan skal vi gribe det an - og hvornår?
På forhånd tak.
Hilsen Gitte