Brev:
Afføring - hvor tit?
28. maj 2011
Alder:
3 mdr.
Afføring - hvor tit?
Hej Helen!
Så har jeg lige et kort spørgsmål: Min søn får 2 flasker mme i døgnet, hvor han typisk drikker 80 - 90 ml, dvs. han får lidt under 200 ml mme/døgn. Han har jo fået meget mere MME før, og dengang havde han afføring 1 gang i døgnet, nu er det kun 2 gange per uge. Er det ok? Eller burde han have afføring hver dag, fordi han får MME? Afføringen er helt flydende, så laktulose ville vel ikke hjælpe?
Med venlig hilsen
- de evigt bekymrede forældre :)