Brev:
Renlighed - 2 år, 10 mdr.
25. juni 2004
Alder:
2 år, 10 mdr.
Renlighed - 2 år, 10 mdr.
Min datter er 2 måneder fra at bliver 3 år. Hun har igennem, måske en måned, været tør om morgenen, sagt når hun har lavet "lort", og jeg har egentlig syntes at hun virkede klar til at prøve at få bleen af.
Vi har nu i en uge ladet hende gå uden ble. Hun har tisset ca. 5 gange på potten og mange gange på gulvet, men her indenfor de sidste dage duer det hele ikke.
Hun kan tydeligt mærke at hun skal tisse, vi kan se det på hende, opfordrer hende til at sidde, hvilket hun også gerne vil, men der kommer ikke noget. Bagefter gået der ca 1 min. så tisser hun på gulvet.
Kan vi lærer hende at give "slip" eller skal hun have en ble på igen og så prøve projektet om nogle uger?
Hilsen Birgitte