Svar: Renlighed - 2 år, 10 mdr.
25. juni 2004
Alder:
2 år, 10 mdr.
Kære Birgitte
Hvorvidt din datter skal have ble på afhænger af, hvad hun selv siger. Hvis du spørger hende om hun vil have ble på og hun siger ja, så får hun den på, siger hun nej, så er det trusser.
Lige i øjeblikket er det meget vigtigt at I ikke presser hende. Hun er lige ved at have fornemmelsen af hvad det drejer sig om, men kan endnu ikke give slip og lade vandet komme. Det kommer af sig selv lige pludselig:o)
Så prøv at lade hende selv styre det. Det er ligeved og næsten.
Fortsat held og lykke med hende.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske