Brev:
Kan det være Enkoprese?
10. juni 2004
Alder:
3 år
Kan det være Enkoprese?
Hej,
Jeg er en pige på 21 år og har en datter på snart 3.
Jeg er blevet lidt urolig her på det seneste. - Grunden er at min datter står HELT stiv, når hun laver i bleen. Når jeg så siger "Laver du puha - skal du på potten?", så reagerer hun meget voldsomt og står helt stiv som et bræt med store øjne.
Dette sker MANGE gange om dagen. Hendes afføring lugter meget grimt - næsten som kloakslam, og det er ikke ret stort hun laver i bleen.
Jeg har haft en længere samtale med min samlever om dette. Han siger det er meget normalt og det skyldes fordi, at hun nu begynder at synes det er ubehageligt. Men jeg tvivler!
Nu har jeg har læst lidt om det Enkoprese. - Så alt hvad jeg ved om det, er her fra din hjemmeside.
Det seneste halve år har der været mange problemer på hjemmefronten mellem min kæreste og mig. Og det har min datter sommetider set/hørt. Nu tænker jeg om det er nogen om psykiske problemer el. stress hun har?
...Eller kan det bare være som min kæreste siger, at det er normalt?
Hilsen den urolige mor...