Brev:
Vil af med den ble
9. august 2009
Alder:
3 år, 1 mdr.
Vil af med den ble
Hej Helen..
Jeg har en pige på 3 år og 1mdr... Vi er nu i skarp træning med bleen.. Vi tog for alvor fat for ca 3 dage siden, hun har ikke haft uheld endnu, men det er nok fordi jeg har sagt til hende reglmæssigt at vi lige skulle på toilettet.. så skaber hun sig lidt og gider ikke, men tisser hver gang og så bliver hun lidt glad.. nok fordi vi har lavet en lille deal med at man må få en vingummibamse når man laver noget på toilettet.. ...
...
Men så i dag ville jeg give hende chancen for selv at sige til, men det sker ikke.. hun siger først til når hun tisser.. og slet ikke når hun har lavet stort:( skal vi blive ved med at øve eller er hun mon ikke klar.. skal jeg give hende ble på i børnehave, eller skal vi fortsætte med ingen ble så hun ikke bliver forvirret.. det skal lige siges at hun har været hurtig med alt andet, men bleen gider hun bare ikke af med..
Jensine:)