Brev:
Meget hård afføring
27. januar 2009
Alder:
3 mdr.
Meget hård afføring
Hej.
Vores lille datter på knap 3 måneder døjer rigtig meget med hård mave. De sidste mange gange hun har lavet i bleen, er det små lange pølser. Hun har afføring ca. hver anden dag.
Hun spiser ca. 6 gange i døgnet af ca. 100 -150 ml mme. pr. gang. Hun sover fint og er ellers glad og tilfreds.
Hun har været meget forkølet den sidste uges tid, hvor hun har spist knap så meget og har været lidt ude af rytme generelt.
Er der noget vi kan give hende for at hjælpe hendes mave tilbage til den letkornet gule konsistens/remolade :-)
Hilsen Christian