Brev:
Stadig store problemer
2. januar 2008
Alder:
2 år
Stadig store problemer
Hej Helen
Jeg har før skrevet til dig vedr. vores dreng på 2 år som råber rigtig meget. Du er ikke i tvivl om at han er gal/glad eller utilfreds.
Jeg har forsøgt flere ting, bla. at hjælpe ham med at sætte ord på hans sindstilstand, fjerne mig fra ham, give ham pause osv. Han fortsætter lige meget hvad jeg gør. Det er meget trættende og jeg orker det bare ikke mere. Hvad kan jeg ellers gøre?
En træt mor