Brev:
Min datter slår og river - 20 mdr.
3. november 2023
Alder:
20 mdr.
Min datter slår og river - 20 mdr.
Hej Helen
Min datter på nu 20 måneder slår og river.
Hun gør det ofte, når hun f.eks. skal puttes, og vi har siddet og læst bog eller hygget, så pludselig vender hun sig rundt, og så slår hun eller river i ansigtet. Det gør meget ondt faktisk.
Jeg kan ikke forstå, hvorfor hun gør det? Jeg har sagt nej, og har sagt Av! og jeg har også forsøgt at forklare hende, at det gør ondt, at jeg ikke vil have at hun gør det, og at hun skal stoppe. Men hun bliver ved og gøre det igen og igen.
Hun gør det også ved sine ældre søskende, så jeg har sagt til dem, at de også skal sige Nej" og AV! så hun kan lære at det er forkert. Men jeg ved ikke, hvad jeg ellers skal gøre for at få hende til at holde op?
Hilsen
Ayse