Brev:
Opdragelse - 16 mdr.
30. juli 2017
Alder:
16 mdr.
Opdragelse - 16 mdr.
Hej Helen.
Vores søn er begyndt med at når han er ved at være færdig med at spise så istedet for at fortælle/ vise at han er færdig så skal alt hvor der er omkring ham på bordet på gulvet..
Hvis vi så siger nej så snart han starter med at kaste så griner han bare og skynder sig at kaste så meget han kan nå. hvad er det rigtige at gøre? vi synes vi har prøvet alt muligt lige fra at rose for det gode han gør og se lidt bort for det "forkerte" og vi har prøvet at stoppe ham og fortælle at det ikke er okay!
Han er en dejlig dreng med krudt i røven og et dejligt stort temperament, men han prøver virkeligt alt muligt "sjovt" af.
Generelt er mit spørgsmål: hvad er det rigtige at gøre når han gør noget der ikke er okay? (som det med maden eller at bide/ slå osv.)
Med venlig hilsen
mor til en rigtig dreng :D