Brev:
Kom hen til mor
5. juni 2016
Alder:
2 år
Kom hen til mor
Hej Helen.
Jeg kom til at tænke på hvordan jeg/vi bedst får vores datter på 2år til at adlyde... at når vi f.eks. går tur og beder hende om at komme tilbage/hen til os, at hun så gør det. tænker selvfølgelig det er hendes selvstændigheds udvikling, men vil gerne forbedre det med vores opdragelse at hun gør hvad vi siger.
Syntes hun somregel er god til at stoppe med noget, eks. hvis hun kaster med legetøj, lege med maden... men det med at komme hen til en, lige der syntes jeg det kunne være meget bedre.
Og så hvad er bedst at gøre når vi er ude at handle, der løber hun tit væk fra os/mig, og så skal vi selvfølgelig hente hende tilbage, tit er vi nød til at have hende i indkøbsvognen, for at have mest styr på hende:)
Og det med oprydning, hvor meget kan jeg forlange af hende? jeg siger at når vi er færdige med at lege med eks. et vendespil, så skal det tilbage i kassen, men det er ikke altid hun lige hjælper med lidt af det.
Hilsen