Brev:
Lang sommerferie
28. maj 2013
Alder:
21 mdr.
Lang sommerferie
Hej Helen!
Jeg holder sommerferie i fire uger. I ugen optil min sommerferie har jeg kun to arbejdsdage i hverdagene, hvor min mor kommer og holder ferie hos os og derfor passer vores unger, så de kan holde fem ugers ferie fra skole og børnehave.
Jeg er nu blevet lidt i tvivl om, hvorvidt lillemanden skal holde ferie i fem uger... Er det forlænge at holde fri fra dagpleje for en dreng på (til den tid) næsten to år? Eller vil han hurtigt kunne finde tilbage i hverdagen igen? Jeg har god mulighed for at han kan starte op med korte dage, når den tid kommer....
Med venlig hilsen
NM