Brev:
Opdragelse - 2 år, 10 mdr.
5. marts 2012
Alder:
2 år, 10 mdr.
Opdragelse - 2 år, 10 mdr.
Hej igen igen Helen ;o)
Jeg har lige et hurtigt spørgsmål :o)
Vi har en aldeles snakke glad søn, som kræver vores konstante opmærksomhed :o)
Sidder far og jeg f.eks. og snakker, kan han stille sit spørgsmål igen, igen og igen, indtil vi svarer ;o) - sikkert en sund og normal adfærd :o) - som har udviklet hans rigtig fine sprog..
Det er dejligt at han spørger, og vi svarer normalt også med det samme, men nogle gange kunne man godt bruge et par sekunder til at tale færdig..
Mit spørgsmål går på om vi f.eks. må sige: "lige et øjeblik Simon, mor og far skal lige tale fædig" - altså lige holde ham lidt hen et øjeblik..
Forstår han det, eller forvirrer det ham..
Jeg er udemærket klar over, at han skal kunne denne øvelse når han bliver ældre, men hvornår starter man på det..??
Vi har allerede prøvet det et par gange, så tier han, og taler videre når vi efterfølgende henvender os til ham :o)
Glæder mig til at høre fra dig :o)
Mange hilsner
fra en stolt mor