Brev:
Værner om sit eget
8. februar 2012
Alder:
17 mdr.
Værner om sit eget
Hej Helen
Jeg har med stor glæde fået mange gode svar fra dig på alle de usikre ting, der hører med ved at have en baby, så derfor skriver jeg igen.
Min datter er nu 17 mdr. og forleden havde vi gæster af en veninde med hendes 12 mdr datter. Pigen på 12 mdr var selvfølgelig meget interesseret i min datters legetøj, men vores datter gik straks hen til hende og tog legetøjet og sagde mit. Jeg blev meget overrasket for den situation har vi aldrig oplevet før med hende. Hun plejer at være ligeglad om andre rør hendes legetøj. Nu skal det siges at det var midt i ulvetimen, så trætheden efter en dag i dagplejen var tydelig.
Den ene gang daskede vores datter ud efter hende, da hun blev ved med at tage hendes legetøj.
Jeg blev selvfølgelig ked af det for jeg ønsker ikke min datter skal slå andre, og jeg synes det er meget tidligt hun starter på at andre ikke må låne hendes legetøj plus daske ud i fustration eller måske du kan give mig en god forklaring på min bekymring.
Jeg ser frem til at hører dit svar.
På forhånd mange tak.
Med venlig hilsen
mor