Brev:
Tandbørstning - 3 år
5. januar 2012
Alder:
3 år
Tandbørstning - 3 år
Hej Helen : )
Hvis Emilie ikke vil have børstet tænder hvad er da bedst, at blive ved med at insistere på at det skal gøres selvom hun virkelig protesterer og bliver hys eller opgive for ikke at køre hende helt op og sige, at så skal de børstes godt i morgen...
Vi plejer at sige, at "mor og far børster også tænder", "det er dejligt, at få børstet tænder", "tænderne bliver glade hvis de bliver børstet" eller hvad man nu siger eller synger en sang.
"Først børster mor/far og så kan du børste".
Hun er for det meste god til at få tænderne børstet og nævner det selv dagen efter, hvis ikke hun ville have det gjort.
Venlig hilsen
Gitte