Brev:
At lege alene
6. august 2010
Alder:
2 år, 10 mdr.
At lege alene
Hej Helen
Så er drengene blevet snart 2,10 og har rigtig svært ved at lege alene eller for sig selv. Vil helst beskæftigest ellers laver de dumme ting eller hænger. De har aldrig rigtig været glad for legetøj.
Har prøvet togbane, biler, traktor, duplo, tegne model voks, det har også været fint, men kun i meget korte perioder?
Hvad gør jeg?