Brev:
Mor dur bedst og sutteafvænning
10. august 2009
Alder:
2 år, 11 mdr.
Mor dur bedst og sutteafvænning
Kære Helen.
Jeg går for tiden og overvejer, hvordan jeg skal forholde mig til, at min datter, som altid har været morsyg for tiden NÆGTER at det far skal have lov at gøre visse ting.
Særligt putning er problematisk, eller det vil sige: Hvis han er ude med hende eller alene hjemme, så er der ingen problemer. Hvis jeg er i nærheden går hun helt i bro, hvis far skal putte. Jeg har svært ved at vurdere, om hun raser eller eller er ked af det. Hun starter med at skrige så snart hun får at vide, at i aften putter far.
Hvad synes du, skal hun altid puttes af mig, hvis jeg er der, eller hvordan?
Hun nærmer sig desuden 3 år, og skal af med sutten. Mon du har et forslag i ærmet til fremgangsmåde? Hun er meget, meget glad for sin sut, og det superdejligt for hende, når hun får den om aftenen. Men man skal jo tænke på tænderne...
Med venlig hilsen
Yndlingsmoren