Brev:
Jern samtidig med Folat?
14. juli 2008
Alder:
0 mdr.
Jern samtidig med Folat?
Hej Helen.
Jeg er netop blevet gravid med mit andet barn i første forsøg, så det er bare RIGTIG dejligt! (har kun lavet hjemmetests, da min læge har ferie, men disse er kraftigt positive, så tror bestemt den er god nok).
Jeg har taget vitaminpiller med folat/folin hvad det nu hedder.... siden vi planlagde graviditeten for et par mdr. siden, men synes denne gang at jeg er meget træt og uoplagt, ja nærmest doven, når jeg kommer hjem fra arbejde og har hentet min 2-årige datter i dagpleje og tænkte derfor på, om det mon kunne hjælpe at tage en jernpille om dagen. Men ved så ikke om jeg må indtage dette sammen med den anden vitaminpille med folat i..?
Det er den der hedder GraVitamin jeg tager og kan se på æsken, at der også er lidt jern i denne - så mon det bliver for meget eller er det bare et spørgsmål om at prøve og se hvad min mave siger til det??
Venlig hilsen
Maibrit