Brev:
Abort og menstruation...
6. maj 2008
Alder:
0 mdr.
Abort og menstruation...
Hej Helen
Jeg skrev til dig i sidste uge og fortalte alt om min abort i den mail. Men jeg har lige et spørgsmål mere...
Jeg bløder stadigvæk. Jeg begyndte at pletbløde d. 15 april og det fortsatte indtil den 22 april. Den 22 april begyndte jeg at bløde mere - meget mere. Der var så også her vi fik besked om aborten. Men jeg bløder stadigvæk og det er den 6 maj idag. Er det normalt?
Med venlig hilsen
Helene