Brev:
Empty egg?
31. august 2007
Alder:
13 mdr.
Empty egg?
Hej igen
Jeg hørte for nylig, at når kvinder aborterer tidligt i graviditeten - fx i uge 7-8 stykker - så handler det tit om et syndrom, kaldet "empty egg", dvs et "ubefrugtet" æg, der afstødes. Er det rigtigt? For så behøver man jo ikke sørge så meget, hvis det slet ikke er et potentielt barn, man aborterer, men bare en "tom skal"?
Selvfølgelig er det trist, at man lige troede, man skulle være mor, og det så ikke blev alligevel, men altså...
Er der noget om snakken?
Venlig Hilsen
Tine