Brev:
Hvor langt er jeg henne
30. august 2007
Alder:
0 mdr.
Hvor langt er jeg henne
Hej
Jeg har lige været hos lægen i dag og har fået konstateret at jeg er gravid, hvilken var ønskeligt! :o)
Hun spurgte efter min første menstruationsdag fra min sidste menstruation, og det var d. 26/7. Men hun fortæller mig at jeg er 5 uger henne i dag d. 30/8. Kan det virkelig passe, jeg kan da ikke være blevet gravid for 5 uger siden?
Og hvad med de "magiske" 12 uger? - det er nemlig når de er overstået at vi vil fortælle det til vores forældre. Er det 12. uge i forhold til at jeg er i 5. uge nu?
Med venlig hilsen
Camilla