Brev:
Gravid?
31. januar 2019
Alder:
0 mdr.
Gravid?
Hej Helen.
Sagen er at jeg lige har haft min sidste ægløsningsdag i går, og de sidste 3 dage har jeg haft lidt ondt nederst i maven, lidt som svage menstruationssmerter. I dag har jeg også ondt omme i lændet. Man kan vel ikke få så hurtige symptomer på graviditet eller kan man?
Og min sidste mensdag var for 10 dage siden.
Hilsen Maiken