Brev:
Gravid på skiferie?
21. oktober 2008
Alder:
20 mdr.
Gravid på skiferie?
Hej Helen,
Jeg har lige vaeret til scanning, og min laege sagde at jeg ikke maatte tage paa skiferie i et omraade der ligger over 2000 m., da der er stor fare for blodpropper i benene og for lidt ilt til fosteret...
Vi havde ellers planlagt at tage paa skiferie i december, og i et omraade som ligger i 2-3,000 km. hojede, for at vaere sikker paa at faa sne.
Hvad mener du? Ogsaa om at staa paa ski generelt, naar man er gravid (jeg er en erfaren skiloeber, og vil selvfoelgelig passe paa og holde mig til boernebakkerne). Hvad med kaelkning (f.eks. med Leonard)?
Mange venlige hilsner fra
Camilla