Brev:
Café au lait plet
18. februar 2008
Alder:
19 mdr.
Café au lait plet
Hej Helen
Velkommen tilbage fra ferie :) Straks bombarderer vi dig!
Vi har været i Odense at få taget en prøve fra et mærke vores datter har i tindingen. - Det er sådan et pigment-mærke, lysebrunt, ca 5x7 cm. Det ligner lidt afrika :)
Nu har vi fået svar på, hvad det er: Et Café au lait mærke. That's it.
Det gør os ikke meget klogere; ved du, hvad det er?
En helt anden ting: Bør man begrænse børns indtag af rosiner? Vores datter EEELSKER rosiner, og det er svært at nægte hende dem.
Venlig hilsen Tine