Brev:
Udskiftning af sutter
3. februar 2008
Alder:
3 mdr.
Udskiftning af sutter
Hej Helen
Min mand og min mor mener, at det er noget fis at udskifte narresutterne efter 1 måned, som der står på dem. Har de ret?
Min søn har ikke tænder endnu, så han bider dem selvfølgelig ikke i stykker, men er det en god idé hygiejnemæssigt? Han bruger indtil videre kun silikonesutter, og det skal lige siges, at vi altså heller ikke skolder dem "før hver brug", som producenterne også anbefaler - så kunne vi jo ikke bestille andet... Har sutten været på gulvet, tager enten mor eller far (og kun os!) den i munden, inden sønnike får den tilbage. Vi forsøger også at introducere ham til flaske for tiden - skal sutterne på flasken skiftes en gang om måneden?
Med venlig hilsen
Tina