Brev:
Min søn savler meget
1. maj 2006
Alder:
3 mdr.
Min søn savler meget
Kære Helen
Min søn på snart 3 måneder savler rigtig meget.
Det løber ud af munden på ham, og det er forholdsvis nyt at han er begyndt på det.
Han bruger ikke sut og drikker heller ikke af flaske.
Hvad kan det mon skyldes ?
Venlig hilsen
Sarah