Brev:
Jordbærmærker
1. september 2004
Alder:
2 mdr.
Jordbærmærker
Hej Helen
Min lille søn på snart 2 mdr. blev født med et jordbærmærke på brystet. Vi har fået at vide at det nok ville forsvinde af sig selv, men det er der stadig og det bliver ikke mindre?! Hvad er et jordbærmærke og hvorfor har han det og forsinder det?
Tak for en god brevkasse.
Hilsen Louise