Brev:
Morgenrytme
5. januar 2012
Alder:
3 år
Morgenrytme
Hej Helen : )
Er vores morgenrytme ok?
Jeg er den første der står op om morgenen (kl. 06.45), det er forskelligt om min mand er hjemme om morgenen. Emilie står op sammen med mig eller lidt senere, 07.30 dog senest.
Hun har altid set børnetv på DR1 om morgenen, hvad hun nyder.
Vi spiser altid morgenmad kl. 08.00 og skifter kanal til morgentv på tv2. Vi ser dog ikke tv i køkkenet, men hører det igennem radioen i køkkenet.
Kl. ca 08.15 begynder Emilie at blive vasket, få tøj på etc.
og vi kører senest op i børnehaven 08.45. Det tager 7 minutter at køre i børnehaven.
Venlig hilsen
Gitte