Svar: Morgenrytme
5. januar 2012
Alder:
3 år
Kære Gitte
Det lyder som om at I hos jer har fundet en god morgenrutine, der passer godt til jeres familie :)
Emilie får lov til at se lidt morgentv og vågner stille og roligt og det har hun det godt med. I spiser morgenmad sammen i køkkenet (ikke foran fjernsynet og det er godt!) og derefter er hun klar til at blive vasket, få tøj på osv. Det lyder meget fint.
Fortsæt I bare jeres morgenrutine som den er nu :)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske