Brev:
Aktivitetet
5. januar 2012
Alder:
3 år
Aktivitetet
Hej Helen : )
Hvornår begynder Emilie, at kunne gå til en eller anden aktivitet ved siden af børne haven?
Hun er i halvdagsbørnehave.
Det er ikke aktuelt endnu, men meget rart at vide.
Venlig hilsen
Gitte