Brev:
De er næsten aldrig ud i vuggestuen
13. januar 2011
Alder:
18 mdr.
De er næsten aldrig ud i vuggestuen
Hej igen Helen
Et lille spørgsmål til. Vi er meget glade for vores vuggestuen og det er vores søn på halvandet også. Vi har dog erfaret at de siden efteråret, næsten aldrig kommer ud. Det er jeg egentlig ret overrasket over og kan ikke rigtig finde ud af om jeg kan tillade mig at tage det op ?
Hvad tænker du om hvad man kan forvente ? Og hvor vigtigt er det for de små at komme ud.
Med venlig hilsen
Jane