Brev:
Hvor lang tid påvirker hormoner efter fødslen?
13. oktober 2010
Alder:
3 mdr.
Hvor lang tid påvirker hormoner efter fødslen?
Hej.
Jeg er 1.gangs mor til min datter som er 12 uger gammel. Man siger tit at det er hormonerne der driver rundt med en når man har født og er ked, hidsig osv, - men hvor lang tid går der egentlig til ens krop og hormoner finder tilbage til normalt leje efter man har født?
Hilsen