Brev:
Håndsprit - 23 mdr.
27. august 2010
Alder:
23 mdr.
Håndsprit - 23 mdr.
Kære Helen!
Er det ok at bruge håndsprit til små børn, når man ikke lige har adgang til sæbe? Og f.eks. lige at give deres hænder en tur, når man selv spritter hænder efter bleskift? Eller er der noget sundhedsskadeligt i?
Med venlig hilsen
en mor