Brev:
Håndtering af sommervarmen
19. juli 2010
Alder:
3 mdr.
Håndtering af sommervarmen
Kære Helen,
Jeg har jeg ledt efter et par gode tip til at håndtere sommervarmen (mit barn er 12 uger, men født i uge 34).
Alle steder står der bare, at man skal sørge for, at babyen ikke har det for varmt. Det er vanskeligt, når der er tropenætter og temperaturen snildt lægger sig over 30 grader, der hvor vi bor. Derudover står der, at barnet får dækket sit behov gennem amningen, men min datter spiser ikke mærkbart mere i heden.
Kan man gøre et eller andet, som gør varmen mere tålelig?
Med venlig hilsen
Mina