Brev:
Sæbe i badet?
25. marts 2010
Alder:
21 mdr.
Sæbe i badet?
Hej Helen.
Hvor tit synes du at man skal bruge sæbe og shampoo i badet til små børn??
Og her ser jeg bort fra situationer med synligt snavs og skidt på krop og i hår.. osv.
Vi bruger det nemlig ikke særlig tit, men hans hud virker stadig dejlig ren og frisk :) (skal lige siges at han kommer i bad ca 2 gange i ugen + efter behov)
Hilsen Maibrit