Brev:
Skift af institution inden skolestart
29. oktober 2009
Alder:
20 mdr.
Skift af institution inden skolestart
Hej Helen
Freya er nu blevet 20 måneder og trives rigtig godt både hjemme og i vuggestuen.
Det er en integreret institution og hun befinder sig tydeligt godt både med de andre børn og pædagogerne. Problemet er, at institutionen ikke ligger i vores nærområde, hvor hun kommer til at gå i skole.
Institutionen ligger 5 km væk og skolen ligger blot 2 veje væk fra os. Derfor vil vi gerne flytte institution på et tidspunk, så hun kommer til at få en hverdag med børn, der bor i nærheden og som på et tidspunkt skal i samme skole som hende. Vi er i tvivl om, hvornår vi skal foretage skiftet - håber du vil give os et råd med på vejen.
Mange hilsner fra Freyas mor