Brev:
Underholdes hele dagen og madplan
25. august 2009
Alder:
4 mdr.
Underholdes hele dagen og madplan
Hej
Er ny medlem, selv om jeg fik læste så mange gode Idee og råd og det takker jeg dig for, derfor kommer jeg lige på siden og skriver, håber virkelig du kan hjælpe mig.
Jeg har to små børn en på 21 måneder og den lille på 4 måneder og det er meget meget hårdt at have to små børn
Min søn på 4mdr:
Jeg amme ham og så får han mme og jeg begyndt med risgrød og han er en meget fint og glad drenge men det problem jeg har er at han ville underholdes hele dagen og det kan jeg ikke gør da jeg har en dreng på 21 måneder
Jeg har prøvet at ligge ham ved siden af mig det vil han ikke alligvel han vil kun have at jeg holder ham i armen
Jeg ville lige høre om du kan planlæg en madplan til min søn
Håber du virkelig kan hjælpe mig.
Med venlig hilsen
Samia